Záruka, servis a reklamace
Nejčastější dotazy spojené se zárukou, servisem a reklamcemi:
Posktytujete na vámi prodávané zboží záruku?
- samozřejmě, minimální záruka je dle zákonna 24 měsíců, pokud je záruka na produkt delší, je to vždy uvedene v jeho popisu
Jste oficiální distributor nabízených značek?
- společnost nurolo s.r.o. není oficiálním distributorem, nakupujeme však zboží od ověřených distributorů a pravidelně provádíme kontrolu autenticity.
Je možné u vás provádět záruční a pozáruční servis?
- ano, disponujeme servisním zázemím se zkušenými hodináři, kteří si dokáží poradit většinou závad.
Jak postupovat v případě potřeby záruční/pozáruční opravy?
V případě jakýchkoliv problémů se zakoupeným zbožím nás neváhejte kontaktovat na emailu info@istimo.com. Zašleme vám kód pro zaslání zboží přes Zásilkovnu.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
Zasílané zboží, prosím, důkladně zabalte a připojte popis závady.
Pokud byste chtěli zaslat zboží vlastní dopravou, adresa je:
nurolo s.r.o.
Hněvkovského 30/65
61700 Brno
Česká republika